אנשים רבים לא נותנים על כך את הדעת, אך אחד הדברים החשובים ביותר במשרד הוא הריח השורר בו. חשוב להבין כי משרד הוא בית עסק המתאפיין בתנועה ערה של אנשים – בין אם מדובר בעובדי המשרד ובין אם מדובר בלקוחותיו. בכל מקרה, שמירה על ריח טוב ונעים במשרד היא עניין של חובה, הן במשרדים גדולים והן במשרדים קטנים. מדוע זה כל כך חשוב, איך ניתן לבשם את המשרד ומהי השיטה הטובה ביותר לחסוך בעלויות? לפניכם המדריך השלם.
מדוע כל כך חשוב לבשם את המשרד?
כאמור, משרד מתאפיין בתנועה ערה של אנשים – עניין העלול ליצור ריח לא נעים במשרד. מעבר לעובדה הזו, ריחות של אבק, עובש ואף זבל עלולים להיווצר במשרד בשל מיקומו, בעיות שונות במבנה ועוד. ריח לא נעים במשרד עלול להשפיע משמעותית על תדמית המשרד, ולגרום ללקוחות שמגיעים אליו לקבל רושם רע על בית העסק. בנוסף, כשבמשרד שורר ריח לא נעים, העניין עלול לגרום לתחושות לא נעימות בקרב עובדי המשרד, עד ממש לתחושות פיזיות כמו בחילה או כאבי ראש. לכן, ריח רענן ונעים במשרד חשוב מאוד – הן לרווחת העובדים והן לרווחת הלקוחות. מסיבות אלה ועוד, ישנה חשיבות גדולה לבישום חלל המשרד תמיד.
כיצד ניתן לבשם את המשרד?
כיום קיימות מגוון של שיטות לבישום המשרד, חלקן ברורות וגלויות יותר, כמו למשל שימוש בספריי ריח ידני, וחלקן מעודנות ואפקטיביות יותר – כמו למשל הטמנת סבונים ריחניים ברחבי המשרד, פניני ריח ועוד. אחת השיטות היעילות ביותר לבשם כיום חללים, ובכלל זה משרדים, היא שימוש במכשיר אוטונומי כלשהו – כמו למשל מפיץ ריח חשמלי. מדובר במכשיר פשוט אך חכם, שמטרתו להפיץ ריח מעודן ונעים לחלל החדר בכל מספר שעות או דקות (לבחירת המשתמש), וכך לנטרל ריחות לא נעימים ולשמור על משרד רענן ונקי.
כיצד ניתן לחסוך בעלויות בישום המשרד?
אין ספק כי מרבית השיטות הקיימות לבישום המשרד, הן שיטות הדורשות הוצאת סכומים לא מבוטלים של כסף. זוהי אחת הסיבות לכך ששימוש במפיץ ריח חשמלי היא אחת משיטות הבישום היעילות ביותר. בניגוד לשיטות בישום רבות אחרות, מפיץ ריח חשמלי אינו צורך הרבה חשמל או ספריי ריח, עניין ההופך אותו לחסכוני ביותר בשימוש במשרדים ואף בבתי עסק גדולים. כל שיש לעשות הוא לשלם על הרכישה הראשונית של המכשיר, להחליף את הסוללות אחת לתקופה ולהחליף את ספריי הריח כאשר הוא נגמר.